بازدید اعضای ستاداقتصاد مقاومتی استان یزد از 5 واحد تولیدی شهرستان اردکان

لینک کوتاه
شهرستان اردکان

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد از 5 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان بازدید و در جلسه ای مکشلات پیش روی این واحدها را بررسی کردند.

به گزارش طلوع یزد، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در ادامه بازدیدهای میدانی خود در راستای رفع موانع تولید با حضور در شهرستان اردکان از 5 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان بازدید کردند.
اعضای ستاد ابتدا با حضور در بخش عقدا از شرکت کاشی عرفان عقدا که علیرغم کسب مجوزهای لازم و ایجاد زیرساخت ها پس از گذشت سال ها به دلالیل مختلف به بهره بداری نرسیده است بازدید کردند.
در ادامه اعضای ستاد در شرکت آهن اسفنجی اردکان حضور پیدا کردند و از بخش های مختلف خط تولید این مجوعه که به دلیل عدم تامین مواد اولیه تعطیل شده است بازدید کردند.
اعضای ستاد در ادامه با حضور در شرکت نساجی آفرین از بخش های مختلف این شرکت شامل خط های تولید، بسته بندی،‌ انبار و طرح های توسعه بازدید کردند.
بازدید از شرکت فولاد دانش بنیان اردکان و یک واحد دامداری از دیگر برنامه های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد در شهرستان اردکان بود.
در پایان این بازدیدها جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در فرمانداری اردکان تشکیل و با حضور مدیران شرکت های بازدید شده و نمایندگان ادارت مربوطه چالش ها و مشکلات پیش روی این واحد های تولیدی و صنعتی مطرح و جهت رفع آن ها تصمیماتی اتخاذ شد.

1 دیدگاه

  • علی

    سلام آخر مشخص شد کی شرکت کاشی عرفان عقدا شروع بکار میکنه؟
    سهامداران منتظر برگشت و عایدی سهام خودهستند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *