برگزاری جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در استان به میزبانی برق منطقه‌ای یزد

لینک کوتاه
تقسیر قران

جلسه هفتگی تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به میزبانی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های استان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط دکتر ابوالفضل اسدی، آیت‌الله محمدرضا ناصری به تفسیر آیات 17 تا 22 سوره مؤمنون پرداخت.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در این سوره، قدرت،‌ عظمت و نعمات خودش را به انسان بیان می‌کند افزود:‌ ما باید از این عظمت،‌قدرت و لطفی که خداوند به بندگانش دارد آگاه باشیم تا راهمان همان راه مستقیمی باشد که بیان می‌کند.
آیت‌الله ناصری یکی از نعمات خداوند که اصل وجودی و مایه حیات انسان است را آب عنوان کرد و افزود:‌ خداوند به بعضی از نعمات و خدماتی که از طریق آب برای ما فرستاده است اشاره می‌کند و ما باید با تذکر این نعمات به خود، به خالق خود توجه کنیم چراکه به کمال و حرکت به جلو محتاج هستیم.
وی با اشاره به اینکه اصل و ریشه انقلاب براثر گذشت زمان و بی‌توجهی برخی افراد، در حال فراموشی است،‌ تأکید کرد: اصل انقلاب حرکت به‌سوی خدا، فارغ شدن از غیر خدا و تقویت و پیاده کردن دین است که متأسفانه برخی دولت‌مردان ما از ابتدا در زمینه تقویت دین و اعتقادات مردم توجه چندانی نداشته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد همچنین افزود:‌ خداوند در آیاتی دیگر به بارور کردن زمین و رویاندن درختان میوه و جنگل‌ها برای استفاده انسان اشاره می‌کند و در این آیه خداوند تأکید می‌کند که این نعمات برای انسان‌ها است.
گفتنی است جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به‌صورت هفتگی و با حضور مدیران ارشد ادارات و نهاد‌های استان و به میزبانی یکی از ادارات استان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *