اعضای شورای اسلامی شهر یزد اهانت به قرآن را محکوم کردند:

واکنش سریع اسرائیل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصدو پانزدهمین جلسه علنی شورا گفت: اهانت به قرآن، احساسات مسلمانان سراسر جهان را جریحه دار کرده است و این موضوع با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست.

به گزارش طلوع یزد، عزیزاله سیفی ادامه داد: اهانت به قرآن کریم اهانت به ارزش های الهی است و بار دیگر شیطان صفتان با این اقدام نابخردانه سیره گذشته خود را تکرار و در اقدامی جنون آمیز و از روی کینه و حسادت به نور الهی سعی کردند آن را به سخره گرفته و با اهانت و توهین از ملت های مسلمان انتقام بگیرند.

به گفته وی: این اقدامات پلید نه‌تنها چیزی از عظمت این گنجینه بزرگ الهی کم نمی‌کند بلکه هر چه زمان پیش می‌رود، ثمرات و معانی بکر و نوظهوری از این باغ فرخنده به جهان عرضه می‌شود و چراغ پرفروغ انوار مقدس آن، جهان خسته امروز و بریده از مکاتب دست‌ساز بشری را روزبه‌روز روشن‌تر می‌سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درخصوص حمله به سفارت آذربایجان بیان کرد: فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تحقیقات اولیه مدعی است انگیزه‌اش از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران کاملا شخصی بوده است.

به گفته سیفی: واکنش سریع اسرائیل و مقامات آذربایجان نشان از فتنه ای جدید برای جمهوری اسلامی ایران است بر همین اساس هرگز نباید اجازه روایت سازی مدنظر ‎اسرائیل و شبکه رسانه ای تحت نظر آن را از این رویداد بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *