برگزاری نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد

لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد از ۲۰ فروردین ماه به مدت یک هفته در حسینیه سیدمحمد آقا واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود.

احسان عابدی افزود: هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد شامل غرفه‌های عرضه کتاب، نرم‌افزار، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، مؤسسات قرآنی و معرفی توانمندی‌های آنان، مشاوره و .. است.

عابدی ادامه داد: در بخش جنبی نیز برنامه‌هایی از جمله جُنگ شبانه قرآنی کودک، برپایی محفل انس با قرآن و… پیش‌بینی شده که از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در روز‌های ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه جاری همزمان با برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در محل حسینیه سید محمدآقا میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداظهارداشت: هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد به مناسبت ماه مبارک رمضان پس از دوسال وقفه در این استان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *