نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند/فروش اینترنتی و هوشمندسازی توزیع آرد نانوایی‌های استان

لینک کوتاه

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند و صنایع و مراکز درمانی و رستورانها و مراکز عام المنفعه نسبت به ایجاد واحدهای تولید نان برای نیاز خود اقدام کنند و لذا نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند. 

به گزارش طلوع یزد، « سید جلال موسوی شمس آباد»؛مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در اولین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران از فروش اینترنتی و هوشمندسازی توزیع آرد نانوایی‌ به منظور جلوگیری از انحرافات گذشته و عرضه خارج از شبکه و ناسالم آرد مورد نیاز نانوایی‌ها خبر داد و افزود : تا قبل از راه‌اندازی سامانه آرد کشور موسوم به «سیما» و فروش اینترنتی آرد به نانوایان، تنها ۵۵۰۰ تن آرد استان عمدتاً در بخش‌های شهری به صورت سیستمی توزیع می‌شده و مابقی که بخش زیادی از آن مربوط به مناطق روستایی بوده به صورت خود حمل انجام می‌شده است.
موسوی اظهار داشت: ۱۱۰۰ واحد نانوایی در استان فعالیت دارند و ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه‌ای بین آنان توزیع می شود.
وی با بیان این که این مراکز باید تولید نان را تا پایان سال تعیین تکلیف کنند نه این که از محل آرد یارانه‌ای مردم برای تامین نان مراکز خود بهره گیرندگفت : به منظور ساماندهی توزیع کامل آرد استان و رسیدن آرد به دست نانوایان در سراسر استان، این بخش به اتحادیه‌های مربوطه در استان واگذار شده و قرار است حمل آرد نیز توسط یک شرکت معتبر که در ۱۸ استان فعالیت دارد، انجام شود.
موسوی تصریح داشت : نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند و صنایع و مراکز درمانی و رستورانها و مراکز عام المنفعه نسبت به ایجاد واحدهای تولید نان برای نیاز خود اقدام کنند و لذا نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند و صنایع و مراکز درمانی و رستورانها و مراکز عام المنفعه نسبت به ایجاد واحدهای تولید نان برای نیاز خود اقدام کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن اقدامات مورد نظر علاوه برساماندهی توزیع آرد در استان  منبعد شاهد صفوف طولانی مقابل مغازه های نانوایی نباشیم .
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در پایان با اشاره به تهیه دفتر بازرسی و ثبت آرد برای نانوایی‌ها در آینده بسیار نزدیک ابراز امیدواری کرد که با حمایت اصحاب رسانه اقدامات مورد نظر اداره غله استان اجرایی و محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *