نظام تربیتی در سیستم آموزشی کشور باید متحول شود

لینک کوتاه
نظام تربیتی در سیستم آموزشی کشور

وزیر آموزش و پرورش در سفر به اشکذر گفت: نظام تربیتی باید در سیستم آموزشی کشور متحول شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ یوسف نوری، پیش از ظهر جمعه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر اظهار کرد: مردم گران‌قدر استان یزد همیشه اهتمام ویژه‌ای برای تربیت فرزندانشان داشته‌اند و تقدیم هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس تأییدی بر این ادعا است.
وی ادامه داد: یزدی‌ها با تلاشی که در عرصه تعلیم و تربیت داشته‌اند، توانستند چندین سال پیاپی رتبه اول کنکور را در کشور به نام خود ثبت کنند؛ این مسئله نشان‌دهنده سخت‌کوشی مردم یزد در عرصه تعلیم و تربیت است.
نوری با تأکید بر این که باید در نظام تربیتی کشور تحول رخ دهد، افزود: باید با رفع نقایص و ارتقا کیفیت نظام کنکوری به سمت نظام ۶ ساحتی که در سند تحول بنیادین آمده است، پیش برویم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره بر لزوم شبکه شدن معلمان و مسئله شناسی و هم‌اندیشی آن‌ها در زمینه تعلیم و تربیت، ابزار امیدواری کرد: الگوی توانمندسازی مدیران مدارس توسط استان یزد شروع شود و باز هم برگ زرین دیگری از درخشش یزدی‌ها در عرصه تعلیم و تربیت ثبت شود.
نوری با بیان این که مدیران مدرسه باید توجه و تمرکز خود را بر تعلیم و تربیت متمرکز کنند، گفت: سرویس ایاب و ذهاب، وضعیت مدارس در مسائل متفرقه از جمله بهداشت، مسائل عمرانی و ساختمانی و … از تمرکز مدیران مدرسه بر مقوله تعلیم و تربیت می‌کاهد.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به یزد اجرا شده است، اظهار کرد: باید به‌زودی پروژه‌های تکمیل‌نشده، با اولویت بالاتر به سرانجام برسد تا سال آینده در حوزه آموزش و پرورش با کمترین مشکلات روبه‌رو باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *