مشارکت بانوی یزدی در آزادی یک مادر

لینک کوتاه
آزادی زندانی

بانوی یزدی مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه مراسم چهلم مادر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ بانوی یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم چهلم مادر مرحوم خود را به آزادی یک زن زندانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی روانه زندان گردیده بود پرداخت نموده و در آزادی این مادر یزدی مشارکت نمود.

این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: یکی از وصیت های مادرم این بود تا به جای مراسم هایی با تشریفات هزینه مراسم های او را به کارهای خیر اختصاص دهیم.

این بانو در ادامه گفت: در همین راستا بعد از برگزاری مراسم ختم و سوم به صورت بسیار مختصر تصمیم گرفته تا با توجه به تبلیغات محیطی ستاد دیه در خصوص آزادی مادران در بند به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ما نیز این مبلغ را به آزادی یک مادر در بند اختصاص دهیم تا با این اقدام هم در آزادی یک بنده خدا نقش کوچکی داشته باشیم و ثواب این کار خیر نیز به روح مادرمان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *