تبدیل وضعیت استخدامی ۷۱ نفر از کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 1400

لینک کوتاه

سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تبدیل وضعیت ۷۱ نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد؛ به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر،  حشمت‌اله میرمعنایی سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی مدارک و مستندات ۷۸ نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند پس از انجام مراحل اداری و انجام استعلامات مربوطه در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد.

وی افزود: از این تعداد شماره مستخدم ۷۱ نفر نهایی و مورد تایید قرار گرفت که احکام تبدیل وضعیت آنان نیز صادر شد.

سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: از مجموع کارکنانی که احکام تبدیل وضعیت آنان صادر شده است، ۵۴ شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و ۱۷ شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی قطعی بوده است.

وی اذعان داشت: پیش بینی می‌شود شماره مستخدم ۷ نفر از کارکنان ایثارگر که تاکنون نهایی نشده است پس از رفع ایرادات و تکمیل مدارک تا پایان اردیبهشت نهایی و صادر شود.

میرمعنایی با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز با اصلاحاتی تصویب و ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی ایثارگر که از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن حقوق و مزایا دریافت می‌کنند در حال پیگیری بوده و در صورت حصول نتیجه اقدام متناسب در این خصوص انجام می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *