انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و دانشگاه فرهنگیان یزد

لینک کوتاه

در راستای تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه فرهنگیان یزد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) منعقد گردید.

در راستای گسترش اندیشه مهدویت و تشریح زمان در دوران غیبت با هدف تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی؛ تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان در روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور منصور دهقان منشادی و محمود رستگاری امضا شد.

در این تفاهم نامه طرفین در راستای همکاری و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی یاران موعود (عج) و گسترش اندیشه مهدویت و تشریح زمان دوران غیبت، با هدف تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی و جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، اجرای مسابقات فرهنگی با هدف ایجاد فضای انس با کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی خصوصاً در حوزه مهدویت توسط کانون های مهدویت با پشتیبانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع)، برگزاری همایش‌ها و سلسله نشست های پرسش و پاسخ مهدوی به صورت ماهیانه در هر دو پردیس با هدف پاسخگویی به شبهات و سوالات دانشجویان و برگزاری اردوهای زیارتی _ معرفتی قم و مسجد مقدس جمکران برای برگزیدگان دوره های آموزشی و مسابقات فرهنگی و همچنین فعالان مهدوی در پایان سال تاکید کردند.
لازم به ذکر است: این تفاهم نامه به مدت یک سال و در ۵ ماده و دو نسخه تنظیم و در دانشگاه فرهنگیان یزد به امضای طرفین رسید.
گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از ظرفیت ها، برنامه ها و توانمندی های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) توسط رستگاری ارائه گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *