اجرای پویش «نذر دانش، بذر آگاهی» در مدارس

لینک کوتاه
فرهنگ کتاب و کتابخوانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای پویش «نذر دانش، بذر آگاهی» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ «محمدکاظم رحیمی نژاد»با اشاره به ضرورت تغییر رویه در فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش آن در بین دانش آموزان گفت: باید برای ورود فرهنگ مطالعه به مدارس، شکل جدیدی طراحی کنیم تا تنوع سلیقه‌ای دانش آموزان را پوشش دهیم و این هدف با اجرای طرح پویش «نذر دانش، بذر آگاهی» در مدارس استان عملی خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان در این طرح، کتاب‌های خود را به کتابخانه مدرسه اهدا می‌کنند تا دانش آموزان دیگر هم از کتاب‌های آنان استفاده کنند.

رحیمی نژاد تغذیه مناسب، تفریح و مطالعه را سه نیاز مهم دانش آموزان برشمرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ مطالعه را در بین اولیا و مربیان جا بیندازیم، این فرهنگ به فرزندان و دانش آموزان نیز انتقال می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص توسعه همکاری کتابخانه ها‌ی عمومی تصریح کرد که مسئولان و کارشناسان کتابخانه‌ها می‌توانند به مدارس نزدیک خود مراجعه کنند و ضمن معرفی کتاب در راستای افزایش فرهنگ مطالعه فعالیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *