گروه جهادی تخصصی آماده رزمایش جهادگران فاطمی

لینک کوتاه
زارع کمالی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 150 گروه تخصصی از اقشار مختلف بسیج از 15 آبان ماه تا 26 آذر خبر داد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان یزد ؛نشست خبری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با حضور اصحاب رسانه برگزارشد.

فرمانده سپاه الغدیر  با بیان اینکه پس از برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان بیش از یک هزار جهیزیه توسط بسیج سازندگی اماده و تحویل نوعروسان شد تصریح کرد: راه اندازی کلینیگ خانواده در سه شهرستان از اقدماتی است که انجام شده است و همچنین تاسیس مدرسه اقتصاد مقفاومتی و 4 کارگاه قالی بافی و ایجاد 100 اشتغال پایدار در قرارگاه های استان از  جمله برنامه های اجرا شده بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از900 گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس و  150گروه تخصصی جهادی بسیج در سطح استان یزد فعالیت دارند که مأموریت پیشبرندگی امور را به عهده گرفتند.

وی عنوان داشت: سپاه الغدیر آمادگی دارد در صورتی که مسئولان مربوطه زمین مورد نیاز با زیرساخت‌های لازم را در اختیار سپاه بگذارند در کمتر از یک سال ۲۰۰ خانه ویژه محرومین بسازد.

وی شعار هفته بسیج سال جاری را “بسیج خدمتگذار ملت” ذکر و تصریح کرد: بسیج تهدیدات را تبدیل به فرصت می کند  ودر کنار مردم با مردم است و بسیج چیز به غیر از این نیست و ثابت کرده است در زمان ها و عرصه های مختلف  حضور داشته و هرکجا مسئولان انقلابی نظام نیاز داشته باشد جان برکف و بدون هیچ گونه منتی به کمک رفته است.

زارع کمالی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومت، اختتامیه رویداد بزرگ تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و تجلیل از عوامل رویداد علمی – ملی «تا ثریا» را از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج برشمرد.

وی همچنین از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد در هفته بسیج خبر داد و گفت: این رزمایش برای دومین بار در سال جاری با حضور ۱۵۰ تیم تخصصی برگزار می شود که مهمترین و شاخص ترین اقدام ۲۰ تیم، آغاز احداث ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *