مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

برگزاری همایش زکات در استان یزد

لینک کوتاه
همایش زکات

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات در ۲۶ آبان ماه در یزد به‌منظور نهادینه کردن این فریضه الهی در استان خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در نشست هماهنگی برگزاری همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات گفت: کمیته امداد این همایش را با هدف نهادینه کردن فرهنگ فریضه الهی زکات در استان یزد با همکاری اعضای شورای زکات استان در ۲۶ آبان ماه امسال برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در جامعه اسلامی و نقش موثری که در بهبود اقتصاد اسلامی خواهد داشت گفت: در این همایش اساتید حوزه‌های علوم اجتماعی و قرآنی به بیان پژوهش‌ها و دیدگاه‌های خود درباره موضوع زکات علی الخصوص روش‌های جذب و صرف زکات‌های مستحبی خواهند پرداخت و امید است با استفاده از این دیدگاه‌ها و نتایج عملی پژوهش‌ها و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان یزد اتفاقات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد بیفتد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش استانی گفت: در این همایش از چند تن از عاملان، مودیان و مبلغان برتر زکات در استان یزد نیز توسط مسئولان کشوری و استانی تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *