در دیدار با مادر شهیدان "محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان" عنوان شد؛

من اشکی که برای شهادت سردار سلیمانی ریختم برای فرزندان خود نکردم.

لینک کوتاه
مادر شهدا

هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی یزد با مادر شهیدان "محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان "دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد ، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی یزد به دلیل رحلت حاج «محمدهادی ضیغمیان» پدر شهیدان والامقام «محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان» با حضور در منزل خانواده شهیدان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترمشان با مادر شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، مادر شهیدان محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان، با تشکر از مسولان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت : هر چه می توانید به مردم و نظام خدمت کنید و دانشجویان و جوانان را کمک نمایید و پیرو ولایت فقیه باشید و رهبر معظم انقلاب را تنها نگذارید
وی ، با اشاره به خاطرات شهیدان عزیز گرانقدر بیان کرد : من اشکی که برای شهادت سردار شهبد حاج قاسم سلیمانی گریستم برای فرزندان شهید خود گریه نکردم و اگر خدایی نکرده اتفاقی بیافتد و نیاز باشد حاضرم فرزندان دیگر خود را فدای اسلام؛ کشور و رهبری نمایم.
در ادامه این دیدار از نزدک با خانواده شهیدان ضیغمیان ، دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ، ضمن عرض تسلیت به ایشان و خانواده محترمشان گفت : انشالله بتوانیم در مسوولیتی که داریم درست ، قدم برداریم و به دعای شما خانواده شهدا نیاز داریم.
در پایان این دیدار، به رسم یادبود، تمثال رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مادر شهیدان محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان توسط حجه الاسلام حسن زارع مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اهداء شد و نماز مغرب و عشاء در منزل خانواده شهید اقامه شد.
گفتنی است در این دیدار، جابر پورذاکری مدیرکل حراست دانشگاه آزاد یزد؛ سیدعلی میرخلیلی مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه ؛ فاطمه دهقان بنادکی مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست این واحد دانشگاهی، محسن اقبالی مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد استان و خانم نجمه سلطانی مطلق رئیس کارگزینی و امور رفاه کارکنان دانشگاه حضور داشتند.

حاج «محمدهادی ضیغمیان» پدر شهیدان والامقام «محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان» در 91 سالگی براثر کهولت سن در تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «محمدرضا ضیغمیان» متولد 10 شهریور 1344 است که سال اول متوسطه به عضویت بسیج درآمد و 20 اردیبهشت 1361در 17 سالگی و در جریان عملیات بیت‌المقدس با سمت تک‌تیرانداز در خرمشهر براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
در وصیت‌نامه این شهید گران‌قدر می‌خوانیم: از روحانیت حمایت کنید و دست از آن‌ها نکشید و همیشه با آن‌ها باشید .
و برادرش «محمدناصر» هم که متولد 2 خرداد 1347 بود پس از شهادت برادر سنگر مدرسه را رها کرد و به‌عنوان بسیجی رهسپار جبهه شد و 23 اسفندماه 1363 در جریان عملیات بدر در هورالعظیم براثر اصابت گلوله به سر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش 12 سال در منطقه به امانت ماند تا اینکه 25 مهر 1375 پس از تفحص در گلزار شهدای خلدبرین یزد و در جوار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.
وی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می‌خواهم پشتیبان این انقلاب باشید که با خون شهیدان آبیاری شده است تا ضربه‌ای نخورد».

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *