رای تخریب ساختمان هایی که موانع و تخلفات را رفع کردند در صورت موافقت قضات مجددا بررسی می شود

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت سالروز آیت‌الله طباطبائی گفت: آیت الله سید محمد حسین طباطبائی علامه بزرگی که تفسیر المیزان یکی از تفاسیر کم نظیر در دنیای اسلام است را تألیف نمودند از شاگردان ممتاز این علامه بزرگوار نیز شهید مرتضی مطهری میتوان نام برد.

به گزارش طلوع یزد، عزیز الله سیفی در نود و ششمین جلسه علنی شورا اظهار داشت: علامۀ طباطبایی مردى متفکّر و در تفکّر عمیق بودند. هیچ‌گاه از مطلبى به آسانى عبور نمی‌‏کردند و تا به عمق مطلب نمی‌‏رسیدند و اطراف و جوانب آن را کاوش نمی‌‏نمودند دست برنمی‌‏داشتند.

وی همچنین در خصوص رأی تخریب ساختمان های دارای تخلف در ماده ۱۰۰ گفت: جلسه ای با مدیرکل دادگستری استان و جمعی از قضات و معاونین دادگستری و نمایندگان شهرداری و استانداری، تشکیل شد و رای های تخریب سال های گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: برخی رأی های تخریبی که توسط کمیسیون های ماده ۱۰۰ صادر شده است اکنون صورتی برای رأی صادر شده وجود ندارد یعنی درواقع آن جرمی که برای پروژه و ساختمان رای تخریب صادر شده دیگر وجود ندارد. از جمله بعضی واحد های مسکونی که به دلیل اینکه خارج از محدوده بوده رای تخریب صادر شده بود اما اکنون داخل محدوده قرار گرفته اند یا باتوجه به شکایت همسایه ای در خصوص ساختمان، رای تخریب صادر شده اما شکایت برطرف شده است.

سیفی گفت: بر همین اساس قرار شد پیش نویسی برای این کار تهیه شود که رأی های صادر شده مجددا در کمیسیون ها مطرح شود و در خصوص تخریب یا عدم تخریب آن بحث شود تا اگر ساختمان دیگر نیاز به تخریب ندارد و مالک موانع را رفع کرده است از اقدام تخریب جلوگیری و پرونده مختومه گردد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با بررسی مجدد حدود۱۳۰۰ پرونده در این باره حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *