برگزاری دیدارهای مردمی اعضای شورای شهر یزد در مناطق پنج‌گانه

لینک کوتاه
حیدری

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در نشست با جمعی از شهروندان با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی اعضای شورای ششم این شهر به صورت مستمر و در مناطق پنج‌گانه شهرداری، گفت: وظیفه تمام مسئولان برقراری ارتباط مستقیم با مردم است.

به گزارش طلوع یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر حیدری در با اشاره به اینکه یکی از مهمترین و بهترین راه‌هایی که می‌توان از مشکلات محلات مختلف اطلاع پیدا کرد، ارتباط مستقیم با شهروندان است، اظهار کرد: در این راستا دیدارهای مردمی اعضای شورای اسلامی شهر یزد در مناطق پنج‌گانه به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این دیدارها از ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر یزد در دوره ششم آغاز شد و همچنان با حضور اعضا در مناطق مختلف ادامه پیدا کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در این دیدارها مردم به صورت مستقیم مشکلات خود را با اعضای شورای اسلامی شهر در میان می‌گذارند و پس از هر دیدار، پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه تمام مسئولان برقراری ارتباط مستقیم با مردم است، خاطرنشان کرد: اینکه مسئولی یا نماینده مردم ارتباط با شهروندان نداشته باشد و خود را از آنها دور کند، قطعاً پاسخگوی مسائل آن‌ها نیست.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: بسیاری از نیازهای محلات و طرح‌هایی که باید در هر منطقه اجرا شود، از دل همین دیدارهای مردمی احصا می‌شود، زیرا مسئولان به خوبی در جریان مشکلات هر محله قرار می‌گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *