دکتر جوکار در جمع نمایندگان معلمان خرید خدمات استان یزد:

حقوق معلمان خرید خدمات در اسرع وقت پرداخت شود/ قول داده ام، پیگیر هستم و پرداخت می شود

لینک کوتاه
جوکار

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: طبق قولی که در هفته گذشته جهت تامین منابع مالی در استان و پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات داده ام، پیگیر جدی هستم و این کار انجام شده است.

به گزارش طلوع یزد، امروز جمعی از نمایندگان معلمان خرید خدمات استان یزد با حضور در دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم پرداخت حقوق و بیمه گلایه مند بودند.
معلمان خریدخدمات اعتراض خود را نسبت به عدم تبدیل وضعیت، پرداخت معوقات، حقوق و بیمه اعلام کردند و دکتر محمد صالح جوکار در این جلسه با بیان اینکه در گذشته نسبت به پیگیری پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات قول داده ام و پیگیر آن هم هستم، گفت: طبق قولی که در هفته گذشته جهت تامین منابع مالی در استان و پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات داده ام، پیگیر جدی هستم و این کار انجام شده است.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات در کمیسیون آموزش مجلس پیگیری می شود، اضافه کرد: پس از اینکه طرحی به کمیسیون های مجلس وارد می شود، بررسی صورت می گیرد و سپس در صحن مجلس مطرح و پیشنهادات نمایندگان در این خصوص بیان و در نهایت رای گیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *