تنظیم لایحه بودجه به گونه‌ای انجام شود که نیاز به اصلاح و متمم کاهش یابد

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه هر سال بودجه شهرداری با اصلاح و متمم زیادی انجام می‌شود گفت: تنظیم لایحه بودجه 1402 به گونه‌ای انجام شود که نیاز به اصلاح و متمم کاهش یابد.

 

به گزارش طلوع یزد،عزیزالله سیفی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد اظهار کرد: در هنگام شروع به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر یزد، بودجه در سال قبل بسته شده بود و در شورای ششم یکی از مهمترین اولویت‌ها را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشتیم و کار به خوبی پیش رفت و پروژه‌های متعددی را تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری رساندیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در سال قبل بخشی از این اصلاح و متمم‌ها, با توجه به چالش‌هایی که امسال یزد با آن روبرو بود طبیعی بود گفت: در حالی که ظرفیت و تاب‌آوری شهر یزد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی 18 میلی متر است اما در ابتدای امسال 27 میلی متر بارش در مدت زمان بسیار کم را شاهد بودیم که خسارت‌های بالایی به دنبال داشت و مجبور به اصلاحیه‌هایی در بودجه برای جبران این خسارت‌ها شدیم.

سیفی عنوان کرد: بلافاصله پس از سیل عملیات جبران خسارت شروع شد اما پس از مدت کمتر از سه ماه بعد از سیل نخست، سیل بسیار شدیدتری که در 100 سال گذشته بی‌سابقه بود رخ داد و بارشی بالاتر از 83 میلی متر در مدت زمان بسیار کمی رخ داد.

وی گفت: پس از این سیل هم علاوه بر اقداماتی که در راستای جبران خسارت‌های سیل انجام شد، تجهیزات زیادی هم برای مقابله با بحران‌ها خریداری و در اختیار بخش‌های مختلف شهرداری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه همه این مسائل منجر به ضرورت اصلاحیه در بودجه شد گفت: با این وجود در بودجه سال آینده باید پیش‌بینی به صورتی باشد که کمترین میزان اصلاحیه و متمم در بودجه سال آینده را شاهد باشیم.

?روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد?

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *