آزادی زندانی یزدی با اختصاص هزینه مراسم سالگرد

لینک کوتاه
آزادی زندانی

بانوی یزدی با اهدای مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد پدر خود یک زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد نمود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ بانوی یزدی طی تماس با ستاد دیه استان یزد و تحقیق در خصوص پرونده های مددجویان جرائم غیر عمد مالی نیازمند که مشمول کمک این ستاد مردمی هستند، مبلغ ۲۰ میلیون تومان جهت آزادی یک محکوم مالی که به دلیل عجز در پرداخت بدهی خود قریب به ۱ ماه در زندان تحمل حبس مینمود را به حساب ستاد دیه یزد واریز و این زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح پدر مرحوم خود بیان نموده و گفت: تصمیم گرفتم تا با انجام این کار، دل یک خانواده را شاد کنم زیرا معتقدم شاد کردن دل یک شخص و یک خانواده باعث شاد شدن روح اموات گردیده و ثواب آن نیز به آنها خواهد رسید.

گفتنی است اختصاص هزینه های مراسمات ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش رضوان در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده و روز به روز به تعداد افرادی که به این پویش می پیوندند اضافه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *