جریمه میلیاردی حامل کالای قاچاق

لینک کوتاه

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اعلام کرد : فردی به دلیل حمل کالای قاچاق به پرداخت مبلغ بیش از 8 میلیارد ریال محکوم شد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار داشت : مأمورین انتظامی ایستگاه شهید مدنی شهرستان مهریز مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون عبوری که حمل ضایعات از ایرانشهر عازم تهران بود اقدام به توقیف این خودرو کردند .
وی افزود : مأمورین با بررسی اوراق و مدارک متوجه مقادیری کالای قاچاق خارجی به تعداد 5500 عدد آداپتور لب تاپ شده که با کشف و ضبط نمودن و تحقیقات بیشتر ، پرونده را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال نمودند .
مهاجریان مقدم گفت : پس از ارجاع پرونده به شعبه ویژه قاچاق کالا وارز گلوگاه شهید مدنی و تحقیقات و استعلامات ، شعبه مربوطه حامل کالا را علاوه بر ضبط کالای قاچاق توقیفی به پرداخت 8 میلیارد و 800میلیون ریال جزای نقدی محکوم می نماید.
سرپرست اداره کل اضافه کرد : پس از طی مراحل و تشریفات قانونی ، پرونده جهت اجرای حکم به اداره اجرای احکام ارسال تا نسبت به اجرای کامل دادنامه اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *