تعیین تکلیف کسری فضای باز ساختمان های آپارتمانی تا چند روز آینده/ ضرورت شناسایی و شناسنامه دار شدن املاک شهرداری در سطح شهر

لینک کوتاه
نیکونژاد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در خصوص کسری فضای باز علاوه بر اینکه تصمیم گرفته شد از ساختمان های ویلایی کسری فضای باز أخذ نشود همچنین در خصوص سایر ساختمان ها، شهرداری مکلف شد سازو کاری را برای کسری فضای باز سایر ساختمان ها ، آماده و در کمیسیون نظارت و حقوقی مطرح نماید تا بررسی...

به گزارش طلوع یزد، نیکونژاد اظهار داشت: مسئولین معاونت معماری و شهرسازی در این جلسه مکلف شدند جلسه ای جهت بررسی موارد کمیسیون ماده ۱۰۰ را با هدف رسیدگی، به روز رسانی، هماهنگ سازی بین اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ متشکل از نمایندگان شورا، نمایندگان استانداری و نمایندگان دادگستری در خصوص هماهنگی و یکسان سازی جرائم مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ برگزار کنند.

وی درمورد املاک شهرداری نیز بیان کرد: شهرداری املاک زیادی را در سطح شهر دارد، به همین دلیل، به مدیریت املاک اعلام شد اطلاعاتی از املاک سطح شهر که در تملک شهرداری است آماده و در کمیسیون إرائه دهد تا مشخص شود چه تعداد املاک و در کدام قسمت های شهر متعلق به شهرداری است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: با توجه به اینکه یکی از عمده ترین وظایف شورا ها بحث نظارت بر عملکرد شهرداری است در این جلسه مدیریت بازرسی شهرداری مکلف شد ضمن هماهنگی با معاونت های شش گانه شهرداری ، چک لیست های نظارت تخصصی را در رابطه با موضوعات نیروی انسانی، خدمات، عمران و حمل و نقل، شهرسازی ، فرهنگی و اجتماعی آماده کند و ضمن ارایه یک تقویم زمانی مناسب تا پایان سال در طول هر ماه یک نظارت تخصصی با حضور شهردار، اعضای محترم شورا ، رئیس سازمان یا مدیر منطقه به صورت ستادی و تخصصی براساس چک لیست های تهیه شده از مناطق و سازمان ها بازرسی و نظارت صورت پذیرد تا محاسن و معایب آن رده استخراج و با بررسی آنها برای کارکنان خدوم و زحمتکش تشویقات و برای کارکنان سهل انگار و بی تفاوت تنبیهات لازم در نظر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *