حضور بانک مسکن در نمایشگاه جنبی اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان

لینک کوتاه

بانک مسکن استان یزد در نمایشگاه جنبی اجلاس ملی سازندگان حرفه ای مسکن و ساختمان با موضوع تولیدات و خدمات صنعت ساختمان حضور یافت.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، ضمن بازدید مقامات رسمی حاضر در اجلاس، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد و سایر مسئولین از غرفه بانک مسکن، مدیرشعب استان گزارشی از تسهیلات پرداخت شده توسط بانک در حوزه مسکن و ساختمان و رشد چشمگیر آن نسبت به سال گذشته را ارائه نمود.

محمد غفوریان در این باره گفت: تسهیلات پرداختی در شش ماهه ابتدای سال 1400 به مبلغ 2189 میلیارد ریال بوده است، در حالی که این مبلغ در شش ماهه ابتدای سال 1401 مبلغ 15288 میلیارد ریال می باشد که رشدی قریب به 7 برابری داشته است.

وی آمادگی کامل بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را اعلام داشت و افزود: تاکنون در استان یزد تعداد 4670 واحد طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ 15144 میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

مدیرشعب استان افزود: استان یزد در بخش صنایع مرتبط با بخش مسکن و ساختمان مانند گروههای کاشی و سرامیک، فولاد، سیمان و آجر از استانهای برخوردار کشور محسوب می گردد و این صنایع با حمایت از بانک مسکن می توانند موجب افزایش توان مالی بانک جهت پرداخت تسهیلات در بخش مسکن گردند و در نهایت، خود نیز از گردش مالی و رونق ایجاد شده در بخش مسکن بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *