پروژه های عمرانی آماده اجرا در مناطق، در انتظار جابجایی تاسیسات

لینک کوتاه
حیدری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران در خصوص درآمد پایدار، هزینه جابجایی تأسیسات در اجرای پروژه های شهری به عهده دستگاه های خدمات رسان گذاشته شده و این در حالی است که به گفته مسوولین در دستگاه های خدمات رسان اعتباری جهت جابجایی تاسیسات، پیش بینی نشده است و این دستگاه ها...

به گزارش طلوع یزد، نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نود و یکمین جلسه علنی شورا اظهار داشت: به دلیل  نبود اعتبار از سوی دستگاه های خدمات رسان، برخی خیابان ها بیش از ۶ ماه بلا تکلیف مانده اند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: در برخی معابر و خیابان ها زیرسازی و آسفالت انجام شده است اما تیر‌برق جابه‌جا نشده است و عدم همکاری دستگاه مربوطه باعث ایجاد خطر در این معابر و خیابان ها شده است.

حجت‌الاسلام حیدری در ادامه گفت: پیشنهاد می شود با حضور دستگاه های خدمات رسان در صحن شورا، بری رفع این مشکل تصمیمی گرفته شود و وظیفه هرکدام تعیین شود تا در اجرای پروژه ها به مشکلی برخورد نکنیم.

وی با اشاره به همکاری‌ دستگاه های خدمات رسان گفت: ضرورت دارد دستگاه های خدمات رسان در تغییر و تحولات، تعمیر و اجرای طرح های شهری با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا این تحولات رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *