مدیر تعاون روستایی استان یزد:

فروش ویژه خرما زیر قیمت بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان

لینک کوتاه

به مناسبت ماه مبارک رمضان محصول خرما به صورت مستقیم و زیر قیمت بازار استان در محل سازمان تعاون روستایی استان یزد عرضه می گردد

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان یزد، به مناسبت ماه مبارک رمضان محصول خرما با کیفیت مناسب و به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار استان به نرخ هر کیلوگرم ۴۵٠ هزار ریال در بسته های ٨ کیلویی و ۴۶٠ هزار ریال در بسته های ٧٠٠ گرمی به صورت مستقیم در محل غرفه اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد واقع در محوطه سازمان تعاون روستایی عرضه می گردد.
«سید حسین دشتی»مدیر تعاون روستایی استان یزد اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده سحر و افطار توسط هموطنان، محصول خرما به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار توسط اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد تامین و به صورت مستقیم در حال عرضه به مردم شریف شهر یزد میباشد.
شایان ذکر است همشهریان یزدی میتوانند ضمن تماس باشماره ٠٩١٣١۵۶١٨٩١ جهت کسب اطلاعات بیشتر ودرخواست تامین محصول خرما به مقدار مورد نیاز اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *