رئیس سازمان بسیج علمی، فناوری سپاه الغدیر خبر داد؛

برگزاری رویداد علمی تا ثریا در استان یزد

لینک کوتاه

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رویداد علمی«تاثریا» در استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته اطلاع رسانی رویداد علمی تا ثریا؛ جلسه هماهنگی کمیته های تخصصی این رویداد با حضور مسئولان کمیته های مختلف برگزار شد.

در این جلسه گزارشی توسط کمیته ها در خصوص برنامه و میزان آمادگی آن ها جهت برگزاری رویداد ارائه شد.

سرهنگ سیدمحمد میرقانعی رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد نیز در حاشیه این جلسه با بیان اینکه رویداد علمی «تا ثریا» در تاریخ ۱۱ آبان ماه در سالن همایش‌های دکتر شاهی دانشگاه یزد با حضور شرکت های فناورانه و دانش بنیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در واقع این رویداد در ارتباط با اشتراک گذاری ظرفیت های استان و کشور به صورت علمی بوده و به دو شیوه اشتراک گذاری نیازهای فناورانه و به اشتراک گذاری نیازهای پشتیبانی دانش بنیان به کمک سرمایه گذار اتفاق خواهد افتاد و در حقیقت با اشتراک گذاری مسائل فناورانه توسط سرمایه گذار و سرمایه پذیر به سمت تولید محصول بهتر گام برخواهیم داشت.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر تصریح کرد: تاکنون ظرفیت های خوبی در استان به میدان آمدند از جمله ستاد فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان استان و قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر که با توجه به ظرفیت های استان و اینکه این رویداد یک جریان دائمی خواهد بود انتظار داریم نتایجی متفاوتی را نسبت به استان های دیگر شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پنج کمیته برای برگزاری این رویداد اظهار داشت: در این رویداد کمینه های راهبری و سیاستگذاری، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، ارزیابی و داوری، اجرایی و اطلاع رسانی و تبلیغات شکل گرفته
که هر کدام از آن ها در نشستی جداگانه با اصحاب رسانه به تشریح برنامه ها و اهداف خود خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *