نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اعلام کرد؛

آمار بالای غرق شدگان در استخرهای غیررسمی استان یزد/ راه‌اندازی استخر شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک

لینک کوتاه
جوکار

دکتر جوکار با اشاره به آمار بالای غرق شدگان در استخرهای غیررسمی استان یزد، گفت: استخر شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در دیدار مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با وی، گفت: یزدی‌ها آب ندارند ولی شناگران خوبی دارند و در مسابقات واترپلو و شنا و حتی ورزش‌های ساحلی مثل فوتبال ساحلی رتبه‌های خوبی در کشور کسب کرده‌اند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعداد غرق شدگان ما در استخرهای غیررسمی بسیار بالاست و با توجه به کمبود استخرهای ورزشی استانداردی که در استان وجود دارد، جوانان و نوجوانان در استخرهای غیر استاندارد اقدام به شنا می‌کنند که متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه آزادسازی سواحل یک کار بسیار خوب بود، افزود: این سواحل در اختیار عده‌ای بود که به‌سادگی امکان آزادسازی آن وجود نداشت ولی این دولت با عزمی راسخ این کار را عملیاتی کرد و امیدواریم برای امن‌سازی آن نیز برنامه‌ریزی شود تا از ورود بی‌برنامه مردم به سواحل و بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای تعیین مکان‌های تحت نظارت با حضور نجات غریق از اولویت‌های مناطق ساحلی است.

جوکار با اشاره به لزوم آموزش نجات غریق، گفت: هرچند که هم‌اکنون در استان یزد مربیان غریق نجات باتجربه‌ای داریم ولی بازهم ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه داریم که جای کار دارد هیئت غریق نجات استان باید نگاه ویژه‌ای به این ظرفیت‌های موجود داشته باشد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرهای زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک استخرهایی راه‌اندازی خواهند کرد که به ظرفیت‌های استان اضافه خواهد شد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *