رئیس مرکز سنجش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد کشور عنوان کرد:

امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد تسریع می شود

لینک کوتاه

رئیس مرکز سنجش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، در هشتاد و چهارمین نشست شورای تخصصی اداری دانشگاه آزاد استان یزد تسریع در انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان را در واحدهای دانشگاهی خواستار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد دکتر معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد کشور در هشتاد و چهارمین نشست شورای تخصصی اداری دانشگاه آزاد استان یزد که صبح امروز با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در امور استانها اظهار کرد، شرایط سخت سال های اخیر از جمله وجود کرونا و مجازی شدن تحصیل دانشجویان باعث کاهش جمعیت دانشجویی شد ولی استان یزد از جمله دانشگاه های آزاد موفق در کشور است که با تلاش و کوشش ریاست دانشگاه، کارکنان، اعضای هیئت علمی و جابجایی رشته های تحصیلی و ارائه راهکارهای موفق با افزایش دانشجو روبرو بوده است.
رئیس مرکز سنجش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، از افزایش واگذاری تصمیم گیری ها به مراکز استان خبر داد و افزود: پیگیری برخی امور به دلیل استانی بودن در تسهیل گری مسائل و مشکلات دانشگاه تأثیرگذار است.
دکتر طباطبایی، حرکت دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به درآمدهای غیر شهریه ای را خوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون 75 درصد بودجه دانشگاه وابسته به شهریه است که امیدواریم با توسعه طرح ها ی اقتصادی این درصد کاهش یابد.
وی، ثبت نام دانشجویان خارجی را در دانشگاه آزاد یکی از راه های افزایش آمار دانشجویان دانست و افزود: امسال در زمینه جذب فراگیر مقطع ارشد با جذب دانشجو روبرو بودیم.
رئیس مرکز سنجش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، یکی از راهکارهای پذیرش دانشجو را انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانست و تأکید کرد: مسئولان دانشگاه برای اتمام امور فارغ التحصیلی دانشجویان برنامه ریزی کنند زیرا تاخیر در اتمام امور فارغ التحصیلی در کاهش جذب دانشجو تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *