رسانه ها در انتشار اخبار دلسوزانه و صادقانه عمل کنند

لینک کوتاه
حیدری

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد: رسانه ها دلسوزانه و صادقانه به انتشار اخبار و بیان انتقادات بپردازند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد،حجت الاسلام سید ناصر حیدری در جلسه با سامعی مدیر و بهادری بازرس خانه مطبوعات یزد گفت: یکی از مهم ترین عوامل امید بخشی در جامعه را می توان به نقش رسانه ها در انتشار صادقانه و دلسوزانه اخبار اشاره کرد.

او افزود: به همین منظور رسانه ها باید قبل از انتشار اخبار در سایت ها، روزنامه ها و مخصوصا فضای مجازی به بیان صادقانه، بی طرفی و اعمال نکردن نظارت شخصی توجه نمایند چرا که انتشار اخبار کذب تبعات جبران ناپذیری را می تواند در جامعه داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه‌ داد: اگر خودکشی یا قتل را جرم شناسی کنیم خواهیم دید چه میزان پدر، مادر، مدرسه، دولت ها، حکمران ها و رسانه ها در زمینه امید بخشی می توانستند خوب عمل کنند و اقدامی نکرده اند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: در شورای ششم از رسانه های عزیز میخواهیم کمک یار شورا و جریان ساز باشند و به حل مشکلات مردم بخصوص در محلات کمک کنند و موانع را از مسیر زندگی مردم بر دارند و با قلم به حق خود موجب پیشرفت محلات شوند.

وی در پایان اظهار کرد؛ توقع داریم با تعامل دو سویه با رسانه ها، حل مشکلات مردم را در رسانه مشاهده کنیم و حتی اگر برخی با ما زاویه سیاسی دارند و مخالفند اما در حل مشکلات، دغدغه مند و صادقانه عمل نمایند و انشالله در ادامه شاهد رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای و پای بندی به اصل صداقت در انتشار اخبار، شاهد انتشار اخبار بصورت صحیح بخصوص در فضای مجازی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *