رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

ضرورت توجه به توسعه ورزش همگانی/صادرات امری برای توسعه درآمد در کشور ها

لینک کوتاه
سیفی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مطرح کرد: توجه به توسعه ورزش همگانی یک امر ضروری برای همه کشور ها تلقی می شود.

به گزارش طلوع یزد،سیفی ادامه داد: ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلـیل رهاوردهــای سودمندی اسـت که حاصل می شود؛ همچنین ورزش موجب اعتدال جسم و جان، افزایش شور زندگی و نشاط، دوری از بیکاری، کسالت و تنبلی، فاصله گرفتن از افسردگی و دلمردگی و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه ورزش در تمام مراحل زندگی تاثیر گذار است باید تمام دستگاه های اجرایی توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: شهرداری نیز ضرورت دارد درخصوص توسعه ورزش همگانی پیشگام باشد اکنون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری درحال اجرای برنامه هایی برای تبلیغ و توسعه ورزش همگانی است.

سیفی روز صادرات را نیز تبریک گفت و افزود: صادرات زمینه ای برای رشد اقتصاد در هر کشور محسوب می شود، بی‌تردید در دنیای امروز صادرات در سایه رقابت موفق امکان‌پذیر است. ما در صحنه بازارهای هدف باید بتوانیم از لحاظ کیفیت، قیمت و بسته‌بندی کالا به نقطه‌ای برسیم که بتوانیم بر رقبای خارجی در آن میدان موفق و پیروز باشیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد، در زمینه صادرات درحال حاضر صادرات محصولات تولیدی لازم است یعنی تولیدات در کشور اگر جنبه صادراتی داشته باشد موجب افزایش درآمد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *