تجلیل از برترین تولیدکنندگان غذایی در یزد

لینک کوتاه

به مناسبت روز جهانی غذا از واحد‌های تولیدی برتر تجلیل و تندیس و لوح زرین سازمان غذا و دارو به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش طلوع یزد، مدیر غذای دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: به مناسبت روز جهانی غذا، 15 تولید کننده غذایی برتر، 22 مسئول فنی ، 2مسئول ازمایشگاه، 17 واحد تولیدی قابل تقدیر و 1 آزمایشگاه همکار برتر در استان یزد معرفی و با اهدا تندیس و لوح زرین سازمان غذا و دارو از ان ها تجلیل شد.
دکتر موررکیان ادامه داد: ارتقای امتیاز‌های prps که نمره A را کسب کرده اند، کسب نمره قابل قبول در شاخص‌های عدم انطباق و عرضه موادغذایی با کیفیت در بازار‌های داخل و خارج کشور از موارد انتخاب واحد تولیدی برتر در استان یزد است.

وی به نقش غذا و سبک زندگی در ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، افرادی قربانی کرونا می‌شوند که از سبک زندگی غلط رنج می‌برند.

دکتر موررکیان تصریح کرد: در تمام دوران ها، مواد غذایی هم به لحاظ انتقال بیماری از جمله بیماری‌های غیر واگیر و بیماری‌های واگیردار و هم از لحاظ ارزش غذایی و ایجاد سیستم ایمنی قوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *