خبرهای خوش دکتر جوکار برای جامعه نابینایان استان یزد:

حل مشکل اهداء وام 100 میلیونی کارآفرینی و اختصاص مکانی جهت تولید و فروش محصولات نابینایان

لینک کوتاه

دکتر جوکار در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نابینایان استان یزد، گفت: با همکاری مسئولان در استان، مشکل وام 100 میلیونی کارآفرینی و مکان فروش محصولات نابینایان حل شد.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی نابینایان از نمایشگاه دستاوردهای روشن‌دلان استان بازدید کرد و در جریان این بازدید طی تماس و پیگیری تلفنی از برخی مسئولان استان، مشکل اختصاص وام صد میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی ثابت جهت تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان حل شد.
وی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان، گفت: تلاش و همت نابینایان جهت یادگیری هنرهای مختلف بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این عزیزان تولید می‌شود، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل شده که نشان از زحمات آنها و مربیانشان است.
جوکار یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان اعلام کرد و افزود: اینکه اثری توسط نابینایان تولید شود و امکان فروش نداشته باشد خیلی اثرگذار نیست بلکه باید بازاریابی به بهترین شکل صورت پذیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی در استان امیدواریم بتوانیم بستری را برای فعالیت نابینایان انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *