ضرورت تجهیز مناطق پنج گانه شهرداری در مواجه با بحران

لینک کوتاه
زارع

فاطمه زارع در بازدید اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از مناطق پنچگانه شهرداری که بمنظور بررسی تجهیزات، نیازها و امکانات و نیروهای حوزه مدیریت بحران مناطق صورت پذیرفت گفت: این بازدید با هدف تکمیل تجهیزات و نیرو در مواقع بحران در مناطق مختلف شهرداری انجام شد.

به گزارش طلوع یزد، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد:تمام مناطق شهر باید از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی لازم، آماده باشند تا درصورت ایجاد حوادثی همچون سیل، شهر دچار خسارت نشود.

به گفته زارع، در این بازدید تجهیزات و نیروهای مورد نیاز در هر منطقه اعلام شد تا با همکاری شهرداری و تصویب شورا شهر، تجهیزات مورد نیاز تأمین شود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: بعد از جمع بندی نیازها و کمبود ها در حوزه مدیریت بحران در مناطق، با همکاری مدیران مناطق و معاونت خدمات شهرداری در این خصوص، در کمیسیون خدمات شهری، کمبودها و نیازها بصورت ویژه پیگیری خواهد شد تا با تخصیص بودجه در شورای اسلامی شهر یزد به حوزه مدیریت بحران، زمینه ای فراهم شود که شهروندان در صورت وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه، کمترین خسارت را متحمل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *