افتتاح 22 طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی وسلامت

لینک کوتاه
هفته تربیت بدنی

همزمان با هفته تربیت بدنی و سلامت 22 طرح ورزشی در استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

به گزارش طلوع یزد«محمد کاظم رحیمی نژاد» گفت: امروز شاهد افتتاح ۲۱۰۰ پروژه در سطح کشور هستیم که ۲۲ پروژه آن در استان یزد می باشد و در راستای شادابی، نشاط، سلامت و بهروزی حرکت ارزشمندی را به خوبی رقم می زند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: مایه افتخار است که مشارکت اولیاء، مسئولین آموزش و پرورش، مسئولین استان و خیرین را داریم و این رمز ماندگاری قدم های ارزشمندی است که در حوزه آموزش و پرورش برداشته می شود.
وی افزود: ما باید برای دانش آموزان در کنار تحصیل، محیط های سالم و امن فراهم می کنیم چون تحصیل در کنار تهذیب و تهذیب در کنار ورزش قرار دارد.

گفتنی است در کل کشور ۲۱۰۰ طرح در قالب طرح شهید سلیمانی افتتاح می‌شود که در هفته تربیت بدنی ۱۰۱۷ طرح به بهره برداری می رسد و در این مراسم نمادین زمین چمن مصنوعی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در مدرسه خیری احمد شیشه بری جهت استفاده دانش آموزان در ساعت های ورزشی و همچنین کانون های ورزشی برون مدرسه ای در ساعات عصر مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *