پست دامپزشکی آسفیج در هفته دامپزشکی افتتاح گردید

لینک کوتاه

با هدف ارائه خدمات به دامداران دور از مرکز، پست دامپزشکی آسفیج افتتاح شد.


به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، پست دامپزشکی آسفیج با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد، رئیس شبکه دامپزشکی ، فرماندار و بخشدار بهاباد و شورای روستای آسفیج در محل خانه بهداشت قدیم این روستا افتتاح گردید.

در این مراسم ، مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به اولویت های اصلی دامپزشکی مبنی بر حفظ سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان گفت: این مهم در مرحله اول از طریق مقابله با بیماری های دام و طیور و به ویژه پیشگیری از بیماری های مشترک امکان پذیر می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به این مهم، وجود پست دامپزشکی امکان دسترسی آسان‌تر دامداران دور از مرکز شهرستان از خدمات تخصصی دامپزشکی را فراهم می نماید و نقش بسزایی در کنترل بیماری های دامی و افزایش تولید فرآورده‌های های سالم بهداشتی دارد.

فاتحی نیا در پایان با اشاره به وظایف حاکمیتی دامپزشکی تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم ضمن پیشبرد اهداف دامپزشکی به بهترین نحو به دامداران خدمت‌رسانی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *