استاندار یزد:

در پرتو تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان، یزد یکی از امن ترین و ارام ترین نقاط کشور است

لینک کوتاه

استاندار یزد گفت: امروز فراجا نماد اقتدار نظام در حفظ نظم و امنیت، سمبل مردم گرایی و مظهر مهر ورزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که قاطعانه و هوشمندانه در برابر دسایس دشمنان برای تامین امنیت مردم ایستاده است.

به گزارش طلوع یزد، دکتر مهران فاطمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد این نیرو برپا شد افزود: امنیت پایدار و مثال زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش ملت فهیم ماست مرهون تلاش های ارزنده و جان فشانی های سازنده آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و بویژه فرماندهی انتظامی کشور است که در اوج اقتدار و صلابت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: جای جای جغرافیای این سرزمین پاک و هر کوی برزن این خاک، مملو از صحنه های شکوهمندی است که بر تارک آن رشادت حافظان امنیت و نظم کشور در سازمان امنیت ساز و مردمی فراجا می درخشد؛ امنیت و اقتداری که از رهگذر آن عزت و آرامش ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی و در مقابل، یاس و ناامیدی و عصبانیت در اردوگاه دشمنان و بدخواهان مردم رقم خورده است.

استاندار یزد، حوادث اخیر را محصول توطئه مثلث شیطانی و شوم آمریکا، اسراییل و نفاق متحجر و پیاده نظام های فریب خورده داخلی دانست و گفت: این حوادث نشان داد که مجموعه انتظامی کشور در کنار سایر قوای مسلح و بسیج سرافراز با ذکاوت و هوشمندی و کفایت برخاسته از مردم قادر است به شایستگی امنیت و نظم و آرامش را تامین و کشور را از گزند فتنه سازی ها و آشوب های تجزیه طلبانه و اجیر شدگان استکبار جهانی صیانت کند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح همانطور که در دوران زرین دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک ذره از خاک و آب این کشور در اختیار دشمن قرار گیرد اکنون هم فرصت کوچکترین تحرک و عرض اندام را از بیگانگان سلب کردند.

فاطمی یادآور شد: در استان دارالعباده و دارالعلم یزد، افتخار بزرگ و ارزشمندی است که با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان به رغم قرار گیری در مسیر ترانزیت مواد مخدر و چهار راه مواصلاتی کشور یکی از امن ترین و آرام ترین نقاط کشور است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: با تلاش جان برکفان انتظامی و پاسداران غیور و سربازان بیدار دل و خوشنامان گمنام امام زمان(عج)، مردم استان از نعمت آرامش و امنیت برخوردار هستند.

استاندار ادامه داد: یزد اگر در زمینه اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی و نخبه پروری از جایگاه خوبی برخوردار است همه مرهون و مدیون امنیتی است که زمینه چنین فعالیتی را به وجود آورده که این جز از طریق جان برکفی نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی میسر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *