مدیر پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد مطرح کرد،

فعالیت هسته های پژوهشی از ایده تا اقدام/ دستاورد استمرار رویداد ملی عصر امید

لینک کوتاه
پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد

به گزارش طلوع یزد، دکتر مریم نیری، مدیر پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد یزد گفت، هسته های پژوهشی به عنوان یکی از محورهای اصلی رویداد گام دوم، در راستای اعتلای جایگاه علمی و فن آوری دانشگاه و دستیابی به یافته های نوین شکل گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نشستی با حضور دکتر دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد و دکتر نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص عملکرد هسته های پژوهشی در سالن کنفرانس شهید شیخ الاسلامی حوزه پژوهشی واحد یزد برگزار شد.

دکتر مریم نیری، مدیر پژوهش و فن آوری دانشگاه و مسئول کارگروه استانی هسته های پژوهشی دانشگاه آزاد یزد، در اظهار کرد، اولین رویداد ملی عصر امید یکی از اقدامات مهم و اساسی در راستای دانشگاه مسئله محور و کارآفرین بود که بازتاب گسترده ای در میان دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی به دنبال داشت.

وی، افزود هسته ها به عنوان یکی از محورهای اصلی این رویداد در راستای اعتلای جایگاه علمی دانشگاه و دستیابی به یافته های نوین علمی شکل گرفتند تا با راهکارهای دانش پایه برای حل مسائل در مسیر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گام بردارند.

نیری، در خصوص حمایت همه جانبه و رهنمودهای ارزشمند مسوولان دانشگاه آزاد یزد در مسائل فناورانه و دانش بنیان، تداوم فعالیت کارگروه های هسته های پژوهشی را اقدامی بزرگ در جهت سیاست ها و راهبری کلان دانشگاه در خصوص توسعه زمینه های فناوری، نوآوری و کارآفرینی منتسب به جامعه دانشگاهیان برشمرد و ابراز امیدواری کرد مشارکت فعالانه استادان و ادامه فعالیت آنها با ورود به مرکز رشد واحدهای فناور، به عملیاتی شدن پروژه های مطروح شده بیانجامد و شاهد دستاوردهای آن در رویداد عصر امید ۱۴۰۲ باشیم.

در پایان، استادان حاضر در جلسه به بیان برنامه های اجرایی، چالشهای پیش رو و اقدامات آتی هسته های پژوهشی خود پرداختند و مقرر شد برای استمرار فعالان، فرآیند پذیرش و استقرار در مرحله پیش رشد را طی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *