بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی یزد در پی حوادث اخیر دانشگاه

لینک کوتاه
حوادث اخیر

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یزد با توجه به تجمعات چند روز گذشته در دانشگاه، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از وب دا یزد متن بیانیه بدین شرح است:
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
در روز سه شنبه ۱۲ مهرماه و در حالیکه گروهی از دانشجویان تجمع غیر قانونی خود را شروع و شعارهای هنجار شکنانه می دادند، متاسفانه گروهی از ایشان تحت تاثیر شبکه های مجازی و عوامل نفوذی اقدام به کارهای غیر قانونی از جمله کشف حجاب و پایان آوردن بنر عفاف و حجاب نموده و خوراک رسانه های خارجی از جمله bbc و اینترنشنال و… را فراهم نمودند.
بدتر از این عمل که در شأن دانشجویان پزشکی نیست، گروهی با پاره کردن و سوزاندن عکس سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و توهین به مقام شامخ شهدا نیت خود را در بهانه کردن وفات مهساامینی برای دنبال کردن اهداف پلید دشمن نمایان کردند.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با استقبال از گفت و گو و انتقاد سازنده، اقدامات هنجار شکنانه و غیر قانونی این گروه را محکوم نموده و خواستار پیگیری لازم برای شناسایی و برخورد قانونی با عوامل این جریان برای جلوگیری از تکرار این حوادث می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *