تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی یزد در حمایت از ایران من

لینک کوتاه

جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد با برپایی تجمعی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی توطئه خارجی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور را محکوم کردند.

به گزارش طلوع یزد، در این تجمع دانشجویان با سردادن شعار‌هایی بر لزوم بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه دو قطبی سازی در جامعه و دانشگاه تاکید کردند.

اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این اجتماع دانشجویان را همراهی کرده و بر لزوم تعامل و گفتگو به جای واکنش‌های احساسی و مقابله گرایانه تاکید کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با حضور در جمع دانشجویان با اشاره به اینکه اتفاقاتی که اخیرا در مراکز دانشگاهی رقم می‌خورد، از خارج از کشور هدایت می‌شود، از دانشجویان خواست نظرات و نقد‌های خود را به دور از فضای التهاب مطرح کنند.

دکتر خطیبی افزود: دانشگاه محیط آرامش، محیط علم و نقد است و ما در چارچوب قوانین، پذیرای نقد دانشجویان هستیم.

وی با بیان اینکه زیرپاگذاشتن قوانین، خط قرمز دانشگاه است، اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند در قالب مناظره‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی به بیان نظرات خود بپردازند.

در این مراسم همچنین با حضور دانشجویان بنر عفاف و حجاب و بنر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نصب شد و دانشجویان در بیانیه‌ای دفاع از عفاف و حجاب، برگزاری تریبون‌های آزاداندیشی و کرسی‌های گفتگو محور را در فضایی آرام و به دور از تشنج خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *