فوت نوزاد یکساله در حادثه واژگونی پژوپارس در یزد

لینک کوتاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس در محور یزد به طبس و امدادرسانی به شش مصدوم این حادثه توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،«جواد کمال آبادی» اظهار کرد: این حادثه امروز دوشنبه در کیلومتر ۱۳ محور یزد به طبس(ابتدای جاده معدن چادرملو) به وقوع پیوست.

وی افزود: بلافاصله عوامل امدادی هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه امداد و نجات امامزاده خرانق در محل حادثه حاضر و به همراه دیگر نیروهای امدادی حاضر در صحنه اورژانس مشغول امدادرسانی شدند.

وی با بیان این که این حادثه یک فوتی(نوزاد یک ساله) به دنبال داشت، گفت: امدادگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه حادثه یک نفر از مصدومین که در خودرو گیر افتاده بود را با استفاده از ست نجات رهاسازی کردند و به همراه دیگر مصدومین این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به وسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اعلام مجدد شماره تلفن ۱۱۲، افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز، آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *