استاندار یزد:

تشکیل مجمع خیران نخبه پرور؛ اقدام ارزشمندی در راستای حمایت از مستعدان و ظرفیت های نخبگانی استان

لینک کوتاه

استاندار یزد با استقبال از پیشنهاد تشکیل مجمع خیران نخبه پرور در استان یزد، آن را اقدام ارزشمندی در راستای حمایت از مستعدان و ایجاد زیرساخت لازم برای پیشرفت مستعدان و ظرفیت های نخبگانی دانست.

به گزارش طلوع یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی مسائل حوزه نخبگان استان به ریاست استاندار یزد و پیرامون سه محور اصلی تشکیل مجمع خیران نخبه پرور استان، تکریم الگوها و سرآمدان استان در حوزه های مختلف و احداث ساختمان برج فناوری نخبگان برگزار شد.
دکتر فاطمی در این نشست ضمن استقبال از پیشنهاد تشکیل مجمع خیران نخبه پرور در استان یزد، آن را اقدام ارزشمندی در راستای حمایت از مستعدان و ایجاد زیرساخت لازم برای پیشرفت مستعدان و ظرفیت های نخبگانی دانست.
وی با اشاره به اهمیت نخبه پروری از منظر اسلام، خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه مردم استان به نذر و وقف، می توان بخشی از مسائل مربوط به نخبه پروری را از بستر نذر و وقف علمی پیش برد.
استاندار یزد در ادامه به ضرورت تکریم الگوها و سرآمدان حوزه های مختلف پرداخت و اظهارداشت: در این راستا ظرف مدت یک ماه، کمیته ای در سطح بنیاد نخبگان استان تشکیل و چهره های یزدی شاخص کارآمد و تاثیرگذار در سطح بین المللی را شناسایی و در سطح جامعه معرفی شوند.
دکتر فاطمی همچنین بر تکمیل بانک نخبگان استان و استفاده از نظرات و ظرفیت های آن ها تاکید کرد.
وی در پایان به مسائل مطرح شده در خصوص احداث ساختمان برج فناوری نخبگان استان اشاره کرد و از مساعدت استان جهت تسریع در روند اجرای آن خبرداد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *