با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت؛

بازدید استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از باغ موزه دفاع مقدس استان

لینک کوتاه
دهقانی

جمعی از اساتید کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید کردند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر نوید نصیری زاده رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد این بازدید به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با حضور دکتر دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید استان و اعضای کانون اساتید بسیج خواهران و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در محل باغ موزه دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.
دکتر نصیری زاده با اشاره به این نکته که در این بازدید، جزییات و قسمت‌های باغ موزه دفاع مقدس توسط کارشناسان و راویان موزه تشریح شد بیان کرد: اسناد، مدارک، آثار حجمی، تجهیزات نظامی جنگ تحمیلی، تصاویر و نماد‌های موجود و ماکت‌های صحنه‌های بازسازی شده از شهر خرمشهر نیز مورد بازدید دانشگاهیان قرار گرفت.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد در ادامه این بازدید، اساتید بسیجی ضمن ادای احترام، قبر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را زیارت و نماز ظهر را در جوار مزار این شهید گمنام اقامه کردند.
لازم بذکر است باغ موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع شامل سه بخش محوطه فضای سبز، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی، محوطه ادوات جنگی و ساختمان اداری در کنار پارک آزادگان یزد احداث و همچنین در سال 1396 نیز پیکر یک شهید گمنام در این مجموعه به خاک سپرده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *