پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت هفته نیروی انتظامی

لینک کوتاه
جوکار

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت داخلی و خارجی کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

برقراری نظم، امنیت و حفاظت از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی است. این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان و کارمندان خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌های نظامی از کیان کشور عزیزمان حراست می‌نمایند.

فرماندهی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

مشارکت فرماندهی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال شیوه نامه های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان یزد تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *