رئیس دانشگاه آزاد یزد خبرداد،

ارتقاء ۵ واحد دانشگاهی استان یزد

لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از ارتقاء 5 واحد دانشگاهی این استان براساس نظام رتبه بندی عملکرد سال 1400 خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، د



کتر محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد گفت، طبق ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد و در راستای اجرای احکام و سیاستهای بودجه ، 5 واحد یزد، اردکان، اشکذر، بافق و بهاباد براساس عملکرد موفق مالی سال گذشته ارتقاء یافتند.

دهقانی اشکذری تبیین کرد؛ ارزیابی واحدهای استان در نظام رتبه بندی 26 گانه، براساس عملکرد مالی، در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اقتصادی، فناوری، نگاه درونی و نگاه بیرونی امتیاز بندی شده است.

همچنین این مقام دانشگاهی استان یزد، نیز اظهار کرد: رتبه بندی بودجه مالی واحدهای دانشگاهی در این نظام بندی، منطبق بر اهداف برنامه و سند تحول و تعالی دانشگاه و با نظر ریاست عالیه دانشگاه آزاد صورت گرفته و رویکردهای دانشگاه آزاد، درخصوص برنامه های تحول و پویایی در بودجه ریزی، باعث می شود سهم درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه ای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در یک روند منطقی به یک میزان مطلوبی تقسیم بندی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد این رتبه بندی مالی واحدها، قطعا با هدف تشویق و اعمال ضرایب موثر در احکام و سیاستهای مالی جاری انجام شده است و باعث می شود تا واحدهای کوچک انگیزه و رقابت با واحدهای بزرگ را در این راستا داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *