نشست هم‌اندیشی با متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی شهرستان اشکذر برگزار شد

لینک کوتاه
فرمانداری اشکذر

با حضور روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس راه و شهرسازی شهرستان، نشست هم‌اندیشی با 39 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهرستان اشکذر درخصوص نحوه تداوم عملیات اجرایی و تکمیل پروژه مزبور در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در این نشست با بیان اینکه پروژه اقدام ملی مسکن شهرستان اشکذر وارد مرحله نازک‌کاری شده است؛ افزود: هدف از برگزاری این نشست نظرسنجی و هم‌اندیشی درخصوص واگذاری ادامه عملیات اجرایی و نحوه تکمیل این پروژه می‌باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه اعتبار موردنیاز احداث این پروژه از سوی خود متقاضیان تأمین می‌شود؛ واگذاری ادامه روند تکمیل پروژه اقدام ملی مسکن به خود متقاضیان در انتخاب مصالح، میزان و نحوه هزینه مؤثر است.

فرماندار اشکذر ادامه داد: در راستای ایجاد وحدت رویه، تسریع در حصارکشی و جلوگیری از ایجاد برخی مشکلات، اجرای دیوار حیات منازل طرح اقدام ملی با مجری طرح سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد خواهد بود.

گفتنی است در این نشست متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص طرح مزبور پرداختند؛ که مشکلات مربوط به ضمانت تسهیلات، ناتوانی در تأمین هزینه‌های تکمیل و درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه و ناتوانی برخی از سرپرستان خانوار در تقبل پیمانکاری ادامه ساخت پروژه از جمله این موارد بو

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *