اجرای بیش از هزارمیلیارد ریال طرح عمرانی و زیرساختی در شهرکهای صنعتی استان یزد از ابتدای سال

لینک کوتاه
شهرک صنعتی یزد

معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای قریب به ۱۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،«طیبه سلیمی» در این باره تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال حدود ۱۱۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در برای ایجاد زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که بیشتر طرح‌ها در بخش شبکه برق، راه‌سازی و مخزن زمینی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبار به ترتیب در شهرکهای صنعتی فولاد، یزدمهر، میبد۲، صدوق و منطقه ویژه اقتصادی یزد بوده است که بنا به اولویت برنامه‌های در حال اجرا و طرح‌های نیمه تمام، برای هرکدام از شهرکها اعتبار تخصیص داده شده است.

سلیمی هزینه‌کرد امسال را نسبت به شش ماهه اول سال گذشته دارای رشدی معادل ۱۰ درصد ذکر کرد و افزود: اولویت برنامه‌های معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، تکمیل زیرساخت‌های ضروری است و بر اساس پایش توسعه شهرک‌ها، تقاضاهای موجود و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت، این اولویت‌ها مشخص می‌شود.

در پایان معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اظهار داشت: بزرگترین پروژه پیش رو معاونت فنی، ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد است که با جذب 55میلیارد ریال تاکنون، بخشی از تجهیزات آن خریداری شده و در مرحله ارزیابی پیمانکاران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *