دختران مرکز مروارید در جشنواره ملی زیلو خوش درخشیدند

لینک کوتاه

دومین جشنواره ملی زیلو برتر که از اسفندماه با ارسال 865 اثر به دبیرخانه آن به میزبانی شهرستان میبد برگزار شد. سارا مصباح فر، سوگند مثقالی و شقایق خسر سه نفر از دختران مرکز مروارید میبد به‌عنوان نفرات برتر در بخش دانش‌آموزی شناخته شدند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور فرماندارمیبد به همراه حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، مدیر آموزش‌وپرورش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در اولین ضیافت اولین روز ماه مبارک رمضان در کنار دختران مرکز سایبان دریا و مروارید افطار کردند.

مسئولین بعد از ضیافت افطاری از سارا مصباح فر، سوگند مثقالی و شقایق خسر دختران این مرکز که در بخش دانش‌آموزی جشنواره ملی زیلو برتر، شایسته شناخته‌شده بودند تجلیل کردند.

سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد گفت: مرکز سایبان دریا و مروارید در دو گروه ۶ الی ۱۲ سال و ۱۲ الی ۱۸ سال فرزندان بد سرپرست و بی‌سرپرست را در خود نگهداری می‌کند.

فلاح بابیان اینکه در حال حاضر ۵ خانه کوکان در ۵ گروه ۳ الی ۱۸ سال با تعداد ۴۳ کودک در شهرستان میبد فعالیت دارند افزود: 8 کودک از این تعداد در مرکز سایبان دریا و 5 نوجوان هم در مرکز مروارید پذیرش و نگهداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امشب باهدف بزرگداشت فرهنگ افطاری و اهمیت به ماه مبارک رمضان و نظر به حضور معاون وزیر و ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور در ضیافت اولین روز ماه مبارک رمضان بر سر سفرهٔ فرزندان سازمان، مسئولین شهرستان میبد هم در هنگامهٔ افطار اولین روز ماه مهمانی پروردگار، کنار فرزندان در مراکز نگهداری حضور یافته و افطار را با فرزندان سپری کردیم.

سجادی پور فرماندارمیبد در این مراسم فعالیت‌های این مؤسسات را معنوی و ارزشمند خواند و گفت: ایجاد فضایی برای این کودکان و نوجوانان به شکل یک خانواده و رسیدگی به تعلیم و تربیت آن‌ها در زندگی آینده آن‌ها بسیار اثرگذار و دارای اجر بی‌پایان است.

فرماندارمیبد سپس از زیرساخت‌ها و فضاهای چندمنظوره مرکز سایبان دریا که برای فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی و جشن‌ها احداث‌شده بود بازدید و از خانم امامی مسئولین این مرکز و بانی آن مرحوم رجایی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *