آیین نمادین حضور غنچه های محمدی ویژه نوآموزان کودکستانی

لینک کوتاه
آیین نمادین حضور غنچه های محمدی

آیین نمادین حضور غنچه های محمدی ویژه نوآموزان کودکستانی با حضور خانم آژیده معاون مدیرکل دفتر دبستانی وزارت اموزش و پرورش ،مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و جمعی از والدین و دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار شد

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ محمد کاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این آیین گفت: امیدواریم با همکاری همه والدین و معلمان عزیز پس از دو سال تعطیلی مدارس،بتوانیم به بهترین شکل ممکن به‌صورت حضوری در خدمت دانش آموزان باشیم و پیگیر مباحث آموزشی باشیم.
وی افزود:هنر ما تعامل و ارتباط جهتمند در راستای شکوفایی استعدادهای این نونهالان است که باید در این راه همه توانمان را به کار بندیم.
مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت:سرمایه گذاری والدین یزدی در زمینه اموزش فرزندانشان به صورت ویژه است و اگر آموزش و پرورش یزد حرفی برای گفتن دارد ،همت،تلاش ،پیگیری و هزینه کرد خانواده های یزدی است.
رحیمی نژاد تحول در آموزش و تعمل در تربیت را خواستار شد و گفت: باید تمام تلاش و کوششمان را در راه تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین به کار بندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *