پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

لینک کوتاه
دفاع مقدس

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن چنمهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش طلوع یزد،هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.
هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه های مختلف مقابله با کووید 19، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سنگربانی می کنیم.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهلمین و دومین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های معززشهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و مردم شریف و سرافراز استان یزد که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری “مدظله العالی” از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *