پیاده روی پرشور اربعین نتیجه وحدت بین مردم کشور های اسلامی/ هفته دفاع مقدس یادآور دفاع و وحدت مردم غیور و شجاع از کشور ایران

لینک کوتاه
عزیزلله سیفی

به گزارش طلوع یزد،رئیس شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا گفت: حضور باشکوه مردم در پیاده روی اربعین، نشان دهنده قدرت اسلام و شیعه است و بازتاب سیاسی بزرگی در جهان به همراه داشت.

سیفی ادامه داد: امسال گردهمایی جهانی اربعین پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد و جمع کثیری از همشهریان یزدی در این گردهمایی عظیم، در کنار سایر استان ها و همچنین کشور های دیگر، با میزبانی سخاوتمندانه و عاشقانه مردم عراق حضور پیدا کردند.

به گفته وی این حرکت باشکوه و حماسه بزرگ جز در سایه وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران و عراق و زائران سایر کشورها و تلاش و مجاهدت دست‌اندرکاران و متولیان اربعین حول محور مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه گفت: ۳۱ شهریور، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

سیفی ادامه داد: در این جریان رژیم بعث عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی، جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

به گفته وی هفته دفاع مقدس، یادآور همت و اراده ملتی بزرگ برای استقلال و سرافـرازی است همچنین یادآور مـردان و زنـان شجاعـــی که از جـان برای شرافت و آزادگی گذشتند.

رئیس شورای اسلامی افزود: در این حماسه بزرگ مردم توانستند از نظام و کشور خود دفاع کنند و نقش آفرین حماسه ای باشند که دستاورد های خوبی را برای ملت و کشور به ارمغان آورد.

سیفی در خصوص عضویت ایران در سازمان شانگهای نیز گفت: با توجه به اینکه عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای به صورت رسمی اعلام و به تصویب رسید امید است از ظرفیت این عضویت برای رشد و توسعه کشور استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *