با حضور مسئولان دانشگاهی ؛

برنامه های هفته دفاع مقدس واحد یزد تشریح شد

لینک کوتاه
حیدری نیا

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، با حضور دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی دانشجویئ و مدیران بخش های مختلف دانشگاه، در دفتر معاونت فرهنگی دانشجوئی واحد یزد برگزار شد.

دکتر هادی حیدری نیا معاون جدید فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه آزاد یزد به تشریح برنامه های پیشنهادی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته در واحد یزد پرداخت و تصریح کرد: ویژه برنامه های فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد یزد و سایر بخش های دانشگاه برگزار خواهد شد،
وی افزود، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس از جمله وظایف مهم مدیران دانشگاهی است و بر همین اساس درصدد هستیم تا برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری را در این واحد دانشگاهی هرچه با شکوه تر از سالهای قبل برگزار کنیم.

حیدری نیا خاطرنشان کرد: تشریح و تبیین رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، جوانان و نوجوانان باید بدانند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی و ایثارگری های سربازانی است که عزت و سربلندی این مرز و بوم یک از مهمترین اهداف آنها بوده است.
گفتنی است در این جلسه، پیرامون فضاسازی محیطی دانشگاه، برگزاری پیاده روی همگانی دانشگاهیان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همراه با مراسم تجدید میثاق با امام و شهدا و آرمان های انقلاب با حضور دانشگاهیان در معراج الشهدای گمنام دانشگاه و عطرافشانی و گل افشانی قبور مطهر شهدای گمنام ، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس یزد، تجلیل از کارکنان و اساتید جانباز و ایثارگران دانشگاه همراه با بیان خاطرات این عزیزان، پویش اهدای خون همکاران دانشگاهی به نیت یک شهید، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان دانشگاهی، برگزاری جلسه حلقه صالحین اساتید بسیجی دانشگاه آزادی یزد با محوریت دعوت از مسئولان استانی به بحث و گفتگو پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *