تشدید نظارت تعزیرات بر بازار کیف ، کفش و نوشت افزار

لینک کوتاه
لوازم تحریر

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار ، کیف ، کفش و پوشاک در طرح نظارتی بازگشایی مدارس خبر داد .

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : سید محمد مهدی مهاجریان مقدم با اعلام این خبر گفت : هر ساله با آغاز سال تحصیلی ، شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام پرمصرف از جمله نوشت افزار ، کیف و کفش و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان هستیم که به منظور کنترل بازار و مقابله با افزایش بی رویه قیمت ، گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف در مرکز استان و سایر شهرستانها تابعه برگزار می شود .
وی از تخصیص شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های متشکله در این طرح خبر داد و افزود : مقرر شده پرونده های متشکله در این بازرسی ها خارج از نوبت و به طور ویژه رسیدگی و مجازات های متخلفین نیز تشدید شود .
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از شهروندان خواست تا شکایات و گزارشات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اطلاع داده تا نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفین اقدام فوری صورت پذیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *